Menu
Szukaj
Koszyk

Lampka przednia e-bike MAGICSHINE ME 1000, 1000 lu

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie

Magicshine ME 1000 to lampka zaprojektowana specjalnie dla użytkowników rowerów elektrycznych, jest podłączona i zasilana bezpośrednio przez wyjście silnika e-roweru (Shimano, Bosch, Broser, Yamaha).

Przejdź do pełnego opisu
349,90 zł
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu

Kod produktu: MGS-ME1000

Opis

Magicshine ME 1000 to lampka zaprojektowana specjalnie dla użytkowników rowerów elektrycznych, jest podłączona i zasilana bezpośrednio przez wyjście silnika e-roweru (Shimano, Bosch, Broser, Yamaha).

Jakość i funkcjonalność systemu oświetlenia roweru są równie ważne w dzień, jak i w nocy. Kiedy zapada noc, oczywistym celem światła rowerowego jest oświetlanie ścieżki przed rowerem, ostrzegając rowerzystów o wszystkich zbliżających się przeszkodach. Przy obfitości naturalnego oświetlenia głównym zadaniem światła rowerowego w ciągu dnia jest zapewnienie rowerzystom odpowiedniej pasywnej widoczności wśród szybko poruszających się, zmotoryzowanych kierowców. Obecność rowerzysty na drodze jest niezwykle ważna, ponieważ współczesne rowery elektryczne poruszają się znacznie szybciej i ciszej niż tradycyjne rowery. Wzięliśmy pod uwagę wiele zmiennych charakterystycznych dla rowerów elektrycznych i dostosowaliśmy projekt naszej najnowszej linii systemów oświetleniowych ME, aby zapewnić naszym rowerzystom najwyższą wydajność i bezpieczeństwo.

ME 1000 to pierwsza lampka rowerowa MAGICSHINE przeznaczona do rowerów elektrycznych, zasilana przez układ akumulator/silnik, co pozwala zrezygnować z tradycyjnego systemu akumulatorów pokładowych. Po latach badań i rozwoju przednie soczewki ME 1000 zostały precyzyjnie dostrojone, aby maksymalnie wykorzystać jej niezwykle energooszczędną diodę LED. Obie są idealnie dopasowane, aby zapewnić maksymalną moc wyjściową 1000 lumenów, pokrywając całą przednią sekcję bez ostrych krawędzi ani gorących punktów. Zasięg i rozpiętość wiązki zostały dostosowane, aby zoptymalizować czas reakcji rowerzysty na zbliżające się przeszkody przy umiarkowanych prędkościach.

W ciągu dnia zawsze włączone światła do jazdy dziennej znacznie poprawiają widoczność rowerzysty na drodze przy bardzo niskim zużyciu energii, podczas wjazdu do tunelu lub krótko po zachodzie słońca moc światła automatycznie przełącza się na tryb pełnej mocy po wykryciu światła otoczenia. Starając się zmaksymalizować wszechstronność ME 1000, dodaliśmy oświetlenie boczne i elementy przeciwodblaskowe, aby w pełni dopełnić aktywne i pasywne funkcje bezpieczeństwa ME 1000 w każdych warunkach pogodowych i drogowych.

Regulowana głowica lampki ME 1000 zapewnia szeroki kąt oświetlenia (w górę do 45°, w dół do 90°). Pionowe światło jest rozpraszane poza poziomem oczu, co zmniejsza jego efekt oślepiania nadjeżdżających pojazdów, oświetlenie boczne zapewnia lepszą widoczność ruchu wzdłuż boku kierowcy. Wytrzymała i jednoczęściowa obudowa ze stopu aluminium jest w pełni zintegrowana z aluminiowym mocowaniem z jednym bolcem, które można zainstalować po obu stronach mostka na kierownicy bez zdejmowania manetki, manetek lub dźwigni hamulca, zapewniając niespotykaną stabilność, choć kompatybilna tylko z kierownicami o średnicy 31,8 mm i 35 mm. Kontrola ciepła jest usprawniona dzięki wewnętrznemu inteligentnemu obwodowi ochrony termicznej i właściwościom rozpraszania materiału skorupy, maksymalne poziomy mocy można utrzymać podczas jazdy dzięki wewnętrznym komponentom dobrze chronionym przed przegrzaniem. Jednolita konstrukcja zapewnia również stopień wodoodporności IPX6. Różne specyfikacje wyjściowe dostarczane przez większość producentów nie stanowią problemu, o ile napięcie mieści się w zakresie 6–12 V, ME 1000 automatycznie wykrywa moc wyjściową systemu i dostosowuje się do dostępnej mocy (6 V/12 V Bosch, Shimano, Brose, Yamaha).

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz